נתניהו: "למרות הדיבורים על בידוד בינלאומי – שינוי עצום לטובה"

    "אין בין ראשי הממשלה שכיהנו בישראל ואני מעז לקבוע שגם בין מנהיגים בעולם, מנהיג שעשה כל כך מעט כדי לזכות בכהונה הרמה"
    ישראל פריי 1 Comment on נתניהו: "למרות הדיבורים על בידוד בינלאומי – שינוי עצום לטובה"

    באירוע לזכרו של ראש הממשלה יצחק שמיר הדף נתניהו את הביקורת על בידודה של ישראל • ראש לשכת שמיר: "אין בין ראשי הממשלה שכיהנו בישראל מנהיג שעשה כל כך מעט כדי לזכות בכהונה הרמה"

    "אין בין ראשי הממשלה שכיהנו בישראל ואני מעז לקבוע שגם בין מנהיגים בעולם, מנהיג שעשה כל כך מעט כדי לזכות בכהונה הרמה"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא הערב דברים באירוע לציון 100 שנים להולדתו של ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר ז"ל.

    נתניהו אמר כי מטרת הטרור לא תושג וישראל תמשיך לבנות את המדינה. התקווה, לדבריו, אינה נובעת מאשליות אלא מעצמה שתביא את אויבינו להכרה שאינם יכולים לנו. הניסיון להסביר את הטרור כנובע מהתסכול של הפלסטינים אינו נכון.

    בנוסף, רה"מ אמר כי העוינות הבסיסית קיימת ומוטבעת באיגודים בינלאומיים שונים, אך כרגע מתרחש שינוי עצום שלא התקיים בעבר עם התקרבות של מדינות רבות לישראל בגלל העצמה הצבאית כנגד הטרור וכן בזכות העצמה הטכנולוגית שמתפתחת בישראל, מתחום החקלאות ועד הסייבר. בין היתר מנה ראש הממשלה את הודו, ארגנטינה ומדינות באפריקה.

    נשיא המדינה ראובן ריבלין אמר באירוע: "שמיר היה נאמו לעקרונותיו ועם זאת הלך בין הטיפות, נכון לפשרות הפוליטיות ההכרחיות כל כך להשגת המטרה. והמטרה הייתה תמיד, ומעל הכל, הבטחת שלומה ובטחונה של מדינת ישראל. לא לעוד שנה, לא לעוד עשור, הבטחת שלומה של מדינת ישראל לדור ולדורות".

    ראש מרכז מורשת בגין הרצל מקוב, ששימש כראש לשכתו של שמיר בעת כהונתו כראש ממשלה: "אין בין ראשי הממשלה שכיהנו בישראל ואני מעז לקבוע שגם בין מנהיגים בעולם, מנהיג שעשה כל כך מעט כדי לזכות בכהונה הרמה. וכאשר הוא ממלא את תפקידו הוא רואה בו פיקדון המופקד בידיו כדי לשרת את עם ישראל ולא ירושה בזכות כלשהיא שמגיעה לו.

    הוא הוסיף: "אפיון נוסף למנהיגותו הוא נכונותו להתחלק בהנהגה מתוך אמונה בכוחה של האחדות וכדי לשתף את כל הכוחות בהשגת טובת האומה. לי העבודה במחיצתו הייתה בית ספר מרתק שאת לקחיו אני מנסה ליישם בחיי ובעבודתי".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בעז"ה תיפול ממשלת הזדון והרפורמים ויהיה לנו סוף סוף ראש ממשלה אחר, וביבי יהיה שר הגלידות הנשים והשרימפס